Tuesday, March 30, 2010

Vaheaeg!


Juba ongi koolivaheaeg läbi ja kool ootab. Tavalisel vageaja päeval olin ma õues kui just ma ei lugenud toas raamatut või mängisin õega. Käisin ka linnas. Linnast sain seda mida oli vaja Inglismaale. Ema ja vanaemaga koos me koristasime ja tegime süüa. Meile tulid ka sugulased külla. Enamus päevast olin ma õues koos õega ja me mängisime lumes. Mul käis ka sõbranna külas temaga me hullasime samuti lumes aga pärast me läksime tuppa, sest olime märjad. Kui ma õues olin siis meeldis mulle kõige rohkem lume peal kõndida ja kui sisse vajusin oli väga naljakas ja lõbus. Laupäeval oli ka emal sünnipäev ja meile tulid külalised. Hommikul ärkasime vara üles, et kõik ikka valmis jõuda. Viimastel koolivaheaja päevade sagas vihma ja lumi hakkas sulama.
Vaheajast jäi mulle kõige rohkem meelde see kuidas ma lendasin mäelt lumehange ja ei saanud välja.
Loodan, et uus veerand läheb kiiremini, st juba Inglismaale minna.
Hean uut veerandit!

No comments: